Koszyk

Dodano produkt do koszyka

POMYSŁ NA PREZENT

ŚWIĄTECZNE PROMOCJE! Masażer pistoletowy do samodzielnego masażu 5 głowic VITAMMY BODY 1
- 21%

ŚWIĄTECZNE PROMOCJE! Masażer pistoletowy do samodzielnego masażu 5 głowic VITAMMY BODY 1

Producent: VITAMMY

Cena: 315.00 zł 248.95 brutto

Najniższa cena produktu w ostatnich 30 dniach: 248.95 zł

Dostępne warianty:
Czas dostawy:
24 godziny
Koszty dostawy:
  • Kurier DPD 11.90 zł brutto
  • InPost Paczkomaty 24/7 8.90 zł brutto
  • Kurier InPost 10.90 zł brutto
  • Kurier UPS 12.90 zł brutto
Opis produktu

vitammy body 1

VITAMMY BODY 1 lekki pistolet do samodzielnego masażu

Masażer ręczny lub pistoletowy, to urządzenie pozwalające na samodzielne wykonanie masażu.VITAMMY BODY 1 rozluźnia mięśnie i ich napięcie, przyspiesza regenerację, zmniejsza przewlekły ból i poprawia działanie układu krwionośnego. Jest mały, więc nie będzie problemu z jego przechowywaniem. Wybierany jest przez sportowców, którzy często borykają się z kontuzjami. Bardzo często używany jest w gabinetach rehabilitacyjnych i siłowniach.

Możesz korzystać wszędzie gdzie chcesz

Bateria litowo-jonowa VITAMMY BODY 1 nadaje się do wielokrotnego ładowania. Zintegrowana konstrukcja baterii i pistoletu, zapobiega ryzyku poluzowania uchwytu, co zwiększa bezpieczeństwo użycia. Ładowanie typu USB-C pozwala na podłączenie do gniazdka w ścianie, komputera, power banka. Możesz ładować jednym przewodem wszystkie swoje urządzenia. Urządzenie wyposażone jest w diodę wskazującą wybrany tryb pracy i stan ładowania baterii.

vitammy body 1

Cicha praca i ergonomiczna konstrukcja masażera

Szybki silnik bezszczotkowy o wyciszonej pracy VITAMMY BODY 1 gwarantuje komfortowe korzystanie bez nieprzyjemnego dźwięku. Bardzo mała waga produktu 288 gram pozwala na łatwe przenoszenie urządzenia i korzystanie z niego bez zmęczenia ręki. Tryb inteligentny, dostosowuje ilość wibracji do użytego nacisku. VITAMMY BODY 1 jest odporny na pot i wilgoć.

5 głowic masujących w opakowaniu z VITAMMY BODY 1:

vitammy body 1

Konsultacje merytoryczne i rekomendacje do stosowania końcówek wydane przez specjalistę w dziedzinie rehabilitacji Mgr Fizjoterapii Kamile Rudecką.

Specjalnie zaprojektowana, amortyzowana głowica KOCIA ŁAPKA

rekomendowana przez rehabilitantów do rozpoczęcia pracy z pistoletem do masażu. Miękka głowica, która daje uczucie delikatnego, ale głębokiego rozluźnienia, idealna do opracowania napiętych mięśni w okolicach karku, potylicy, oraz miejsc z mniejszą ilością tkanki mięśniowej.

vitammy body 1
vitammy body 1

Głowica płaska – służy do opracowania dużych brzuśców mięśni, przygotowania powięzi do dalszego masażu, daje efekt średniego rozluźnienia.

vitammy body 1

Głowica „pocisk” – opracowanie miejsc bardzo bolesnych, umożliwia precyzyjną pracę w miejscach dyskomfortu, zwiększonego napięcia, ograniczenia ruchomości. Jest doskonała do opracowania punktów spustowych, rozluźnienia rozcięgna podeszwowego.

vitammy body 1

Głowica „widełki” – idealna do rozpracowywania przegród międzymięśniowych (biceps, mięśnie łydki, mięśnie tylnej części uda, mięśnie przykręgosłupowe na odcinku piersiowym i lędźwiowym). Pozwala na stopniowe zwiększanie zakresu ruchu. 1 2 3 4 5 

vitammy body 1

Głowica piłka – do rozmasowywania mięśni i powięzi po treningu. Można ją stosować na mniejszych grupach mięśniowych (np. przedramion). Sprawdzi się w rozluźnianiu mięśni przykręgosłupowych poniżej odcinka szyjnego kręgosłupa. Daje efekt silnego rozluźnienia i zrelaksowania.

Jak używać pistoletu do masażu VITAMMY BODY 1?

Włączając pistolet, najpierw sprawdzamy jego moc, tak aby masaż nie okazał się zbyt mocny. Masując, poruszamy pistoletem powoli i uważnie. Robimy to wzdłuż mięśni. Kolor światła wskazuje wybrany bieg:• Kolor żółty – 1 bieg • Kolor zielony – 2 bieg • Kolor fioletowy – 3 bieg • Kolor biały – program inteligentny • Podczas ładowania dioda płynnie zmienia kolory • Pełne naładowanie wskazuje ciągłe zielone światło.

vitammy body 1

Przygotowanie mięśni do efektywnego treningu z masażerem VITAMMY BODY 1

 

 

Wskazania VITAMMY BODY 1

• Łagodzenie bólu i skurczy spowodowanych urazami mięśni, zwichnięciami, nadwyrężeniami. • Eliminowanie przepływu płynu obrzękowego w opuchniętych obszarach. • Rozluźnienie pogrubionej tkanki łącznej i powięzi. • Redukcja kwasu mlekowego i mocniejszej pracy mięśni. • Zmęczenie mięśni • Zastosowanie do kontuzji stawów.

vitammy body 1

Przeciwwskazania VITAMMY BODY 1

• Tętniak, krwawienie, • Choroba serca z rozrusznikiem serca lub defibrylatorem, • Ciąża, • Nowotwór, • Ważne części ciała: głowa,twarz. kręgi szyjne, kręgosłup, wystające części kostne, • Części ciała o mniejszym pokryciu mięśni: takie jak piszczel,tył stopy,tył dłoni; • Nie używaj urządzenia w ciągu 90 dni po zespalaniu wewnętrznym i nie używaj go wokół unieruchomionej części ciała.

  • SKU: TOW017326
  • Kod EAN: 5901793644301
  • Grupa produktów: Masażery
  • Kolor: biało czarny
  • Marka: VITAMMY
  • Zasilanie: Zasilacz, Akumulator
  • Waga urządzenia: 288 g
  • Wymiary: 15011543mm
  • Dodatkowe informacje: praca na naładowanej baterii: 3-5 godzin, czas ładowania: 3 godziny
  • Skład zestawu: 1 masażer, 5 głowic, przewód ładujący USB, instrukcja
  • Stawka podatku: VAT 23%

Kod producenta: TOW017326

Stan produktu: nowy

Gwarancja: 2 lata

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Sposoby na spięte i obolałe mięśnie

Ciało ludzkie skrywa w sobie ponad 650 mięśni. Na co dzień niewidoczne, mają do wykonania ważną pracę, aby umożliwić nam m.in. ruch czy oddychanie. Zwykle przypominamy sobie o istnieniu mięśni, gdy te zaczynają boleć i są spięte. Kontuzja, przeciążenie, choroba – ból mięśni może mieć wiele przyczyn. Jakie domowe sposoby pomogą Ci przezwyciężyć tę dolegliwość i kiedy należy zgłosić się do lekarza?

Spięte mięśnie – domena ludzi z siedzącym trybem życia

Masz pracę, która wymusza na Tobie niezliczone godziny siedzenia przed komputerem lub stertą dokumentów? Pamiętaj o regularnej dawce ruchu! Spięte mięśnie to częsta przypadłość osób, które unikają aktywności fizycznej. Początkowo dolegliwości te są ignorowane, z czasem mogą przemienić się w groźniejsze, przewlekłe schorzenia. Sprawdź, jak zmotywować się do ruchu i zadbaj o swoje zdrowie. Ćwiczenia o umiarkowanej intensywności, jak pływanie, spacerowanie czy joga, to najlepsze sposoby na spięte mięśnie. Ćwicząc, wzmacniasz mięśnie i zmniejszasz ryzyko ewentualnych kontuzji w wyniku chociażby przeciążenia spowodowanego noszeniem ciężkich siatek z zakupami do domu.

{#callMethod:getProductsPromotedInCategories 371#}

Spięte mięśnie to także oznaka, że w Twoim życiu jest za dużo stresu. Praca, dom, obowiązki – z pewnością masz sporo na głowie, jednak warto też zadbać o relaks i odpoczynek. Może to być seans muzyki relaksacyjnej, ciepła kąpiel z dodatkiem olejków eterycznych (np. lawendowego), czy samodzielnie wykonany masaż. Takie małe, poręczne masażery mięśni to doskonały wybór – możesz nimi masować szyję, ramiona, nogi, lędźwie. Przekonaj się sam, że nawet kilkuminutowe masaże potrafią zmienić Twoje samopoczucie.

Ból mięśni

Ból przypominający zakwasy nierzadko dokucza sportowcom i osobom dopiero co rozpoczynającym swoją przygodę z treningami. Brak rozgrzewki, źle dobrany plan ćwiczeń do możliwości organizmu – wystarczy jeden błąd, abyś chciał dowiedzieć się, jak zmniejszyć ból mięśni po treningu. Możesz sięgnąć po sprawdzone akcesoria dla sportowców, w tym kompresy żelowe, idealne do robienia zimnych i ciepłych okładów. Jeśli liczy się czas, dobrym wyborem będzie jednorazowy okład zimny – wystarczy przerwać opatrunek, aby zaczął działać i przyjemnie chłodzić miejsce, w którym odczuwasz ból. Zimny okład zmniejszy dolegliwości bólowe oraz zapobiegnie ewentualnym obrzękom po treningu.

Co na bolące mięśnie jest polecane przez lekarzy i dietetyków? Jeśli skurcze i ból mięśni powracają, warto przyjrzeć się swojej diecie. Odpowiedni nawodnienie i dieta bogata w witaminy oraz minerały to podstawa. Bywa tak, że ból mięśni jest efektem niskiego poziomu magnezu czy potasu w organizmie lub po prostu niewystarczającej ilości pitej wody.

Co zrobić, gdy bolą mięśnie?

Zanim sięgniesz po leki przeciwbólowe, wypróbuj domowe sposoby na bolące mięśnie. Niektórzy wolą zimne, inni ciepłe okłady. Sprawdź, jakie sprawdzą się w Twoim przypadku. Jeśli domowy masaż nie daje Ci wystarczającej ulgi, możesz wypróbować elektrostymulatory mięśni. To urządzenia, które imitują impulsy nerwowe, pobudzając włókna nerwowe do regeneracji. Rozluźniają spięte mięśnie, niwelują ból oraz pomagają się zrelaksować. Możesz także sięgnąć po preparaty z magnezem lub siarką, które dodasz do kąpieli lub pielęgnacji ciała. Dobre efekty zapewnią też taśmy KINO. Działają przeciwbólowo, likwidują obrzęki, napięcie mięśni. Odciążają je, dzięki czemu przyspieszają ich odpoczynek i regenerację. Tego rodzaju taśmy stosują fizjoterapeuci, możesz je przykleić także samodzielnie – zanim to jednak zrobisz, skonsultuj swoją metodę ze specjalistą.

Warto pamiętać, że ból mięśni może mieć także poważniejsze przyczyny, niż przeciążenie czy brak ruchu. Mowa tutaj o chorobach różnego rodzaju: zaczynając od przeziębienia, poprzez grypę, boreliozę, zespół przewlekłego zmęczenia, aż do problemów z tarczycą. Gdy ból mięśni utrzymuje się przez kilka dni i wiesz, że nie jest związany z treningiem czy przeziębieniem, przybiera na sile, konieczna jest konsultacja z lekarzem i w razie potrzeby wykonanie dodatkowych badań.

Regularnie trenujesz? Sprawdź, jak uniknąć kontuzji!

TOP 3 akcesoriów, które pomogą Ci schudnąć

Dodatkowe kilogramy nie dają Ci spokoju? Nadwaga to nie tylko problem natury estetycznej, ale i zdrowotnej. Otyłość prowadzi do pogorszenia kondycji, zwiększa ryzyko zachorowania na cukrzycę typu II czy nadciśnienie. Skuteczne sposoby na odchudzanie, promowane przez celebrytów, to zwykle nic niewarte produkty i metody, prowadzące do efektu jo-jo, a w skrajnych przypadkach nawet do zaburzenia odżywiania. Jak sobie pomóc w odchudzaniu?

Co zrobić, żeby zdrowo schudnąć?

Przede wszystkim daj sobie czas. Nadprogramowe kilogramy nie pojawiają się w ciągu 2 tygodni, więc dlaczego miałyby zniknąć po kilku dniach? Najlepszym rozwiązaniem jest skorzystanie z pomocy specjalistów, którzy przeprowadzą Cię przez cały proces odchudzania i dopasują go indywidualnie do Twoich potrzeb oraz możliwości. Trener i dietetyk z pewnością będą wiedzieć, co na odchudzanie sprawdzi się najlepiej w Twoim przypadku. Planujesz samodzielnie zawalczyć o szczuplejszą sylwetkę i lepsze zdrowie? Czeka Cię momentami trudna droga, ale efekty będą tego warte! Jak wspomóc odchudzanie, aby nie zaszkodzić swojemu organizmowi oraz nie stracić motywacji do metamorfozy?

{#callMethod:getProductsPromotedInCategories 411#}

Jeśli zastanawiasz się, co zrobić, żeby szybko schudnąć, lepiej postaw na sprawdzony duet, dzięki któremu Twój cel zostanie zrealizowany w bezpieczny sposób, a efekty odchudzania będą trwałe. Zacznij od budowania zdrowych nawyków żywieniowych. Drastyczne diety i rzucanie słodyczy ot tak, raczej przyniesie Ci frustrację niż zdrową sylwetkę. Na początek ogranicz niezdrowe przekąski, odzwyczajaj się stopniowo od cukru. Wzbogać menu o warzywa i żywność jak najmniej przetworzoną. Pij dużo wody, domowych kompotów. Więcej na temat tego, jak zrzucić zbędne kilogramy, przeczytasz tutaj.

Dieta powinna iść w parze z aktywnością fizyczną. Już ta umiarkowana przyniesie efekty. Możesz dobrać jej rodzaj do swoich preferencji, a w mierzeniu wyników swojej pracy i utrzymywaniu motywacji pomogą Ci akcesoria na odchudzanie, które kupisz w Apteczka24. Kilka gadżetów dostarczy Ci cennych informacji o Twojej aktywności w ciągu dnia, jak i pozwoli monitorować tętno w trakcie treningu.

Akcesoria, które pomagają schudnąć

1. Wagi z analizatorami składu ciała

Tradycyjna waga stoi w łazience większości z nas, jednak wiele osób woli raczej o niej zapomnieć. Jednak wagi z analizatorami składu ciała to wspomagający, skuteczny sposób na odchudzanie metodą krok po kroku. Na wyświetlaczu pojawi się nie tylko Twoja waga, ponieważ sprzęt wylicza zawartość tkanki tłuszczowej, masy mięśni, kości i wody, ilość zapotrzebowania kalorycznego (dowiedz się więcej na temat analizy składu ciała). To cenne informacje, które pozwolą Ci sprawdzać efekty ćwiczeń oraz diety. Co więcej, w przypadku np. wagi Vitammy Horizon możesz skorzystać z innowacyjnej funkcji ustawiania wagi docelowej. Chyba nie ma lepszej motywacji niż analiza swojej drogi do celu i codziennych postępów.

2. Czujniki aktywności

Opaska monitorująca aktywność fizyczną lub pulsometr to produkty na odchudzanie, dzięki którym wykonasz bezpieczny trening. Sprzęt tego rodzaju mierzy puls, spalane kalorie, ilość kroków, które wykonasz dziennie, czy czas Twojej aktywności. Do tej listy możesz dodać m.in. zegar czy stoper, również przydatny w treningu. Większość opasek łączy się z aplikacją na telefonie, co umożliwia na bieżąco kontrolować postępy w ćwiczeniach, ustalać plan treningu i cel na dany dzień/tydzień.

3. Elektrostymulatory mięśni

Skoro już mowa o ćwiczeniach na odchudzanie. Zakwasy po treningu to codzienność, przynajmniej na początku Twojej drogi ze zwiększoną aktywnością fizyczną. Jeśli chcesz się zregenerować i zminimalizować ból, pomóc sobie w przypadku ewentualnej kontuzji, sięgnij po elektrostymulatory mięśni. Urządzenie to imituje naturalne impulsy mięśniowe, więc przy okazji wspomaga proces chudnięcia. Ty się relaksujesz, a Twoje mięśnie pracują. Efekty? Ładniejsza sylwetka! Sprzęt pozwala dobrać tryb i intensywność pracy do swoich potrzeb, a już po kilku sesjach zauważysz u siebie także lepsze samopoczucie i poprawę postawy ciała.

Ćwiczenia na odchudzanie

Jeśli nie korzystasz z pomocy trenera personalnego, możesz samodzielnie wybrać ćwiczenia na odchudzanie. Postaw na te, które lubisz, a Twój trening nie będzie dla Ciebie koniecznością, ale przyjemnością. W przypadku odchudzania najlepiej sprawdzają się treningi cardio. Może to być bieganie, skakanie na skakance, marszobieg, jazda na rowerze. Pamiętaj również o rozgrzewce przed treningiem. Bieg w miejscu, krążenie ramion, bioder i głowy, rozciąganie. Serię ćwiczeń rozciągających warto też wykonać po treningu, aby rozluźnić mięśnie i zapobiec zakwasom.

Nie pamiętasz, kiedy ostatni raz ćwiczyłaś? Zacznij od małych zmian. Spacer do pracy, wchodzenie po schodach zamiast wjazdu windą. Daj sobie czas na przyzwyczajenie się do ruchu, następnie wprowadź umiarkowany trening cardio 2 razy w tygodniu. Przeplataj go ćwiczeniami siłowymi i oczywiście relaksem, aby organizm miał czas się zregenerować. Lepiej postawić na stopniowe zrzucanie wagi - pozwoli Ci to przyzwyczaić się do nowych nawyków i na stałe wpleść je w swoją codzienną rutynę. Dzięki temu unikniesz efektu jo-jo, jak i po prostu zadbasz o zdrowie oraz zdrową motywację do schudnięcia.

Zapytaj o produkt
ŚWIĄTECZNE PROMOCJE! Masażer pistoletowy do samodzielnego masażu 5 głowic VITAMMY BODY 1

ŚWIĄTECZNE PROMOCJE! Masażer pistoletowy do samodzielnego masażu 5 głowic VITAMMY BODY 1

Produkty podobne

Nasze rekomendacje dla Ciebie

VITAMMY Dream Desk Fan różowy Mini wentylator przenośny wiatrak biurkowy z lusterkiem

VITAMMY Dream Desk Fan różowy Mini wentylator przenośny wiatrak biurkowy z lusterkiem

8h pracy przy pełnym naładowaniu / 2 osie obrotu/ 3 poziomy prędkości
Cena: 169.00 zł 115.95 zł
Do koszyka
Pulsoksymetr Bluetooth z POLSKĄ APLIKACJĄ - NOVAMA RESPIRE BLUE - medyczny, certyfikowany
Cena: 99.57 zł
Do koszyka
Okulary przeciwsłoneczne z filtrem UV 400 i polaryzacją unisex dla dorosłych Visioptica MIAMI BEACH
Cena: 129.00 zł 67.75 zł
Do koszyka

Zapisz się teraz na subskrypcje i zyskaj 20 zł zniżki na pierwsze zakupy!

Szczegóły w regulaminie

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.

Start of LiveChat (www.livechatinc.com) code