Dodano produkt do koszyka

ADE FITVigo BA1601 Waga łazienkowa z analizą składu ciała srebrna z Bluetooth

ADE FITVigo BA1601 Waga łazienkowa z analizą składu ciała srebrna z Bluetooth

Producent: ADE

Cena: 246.55 brutto

Dostępne warianty:
Czas dostawy:
24 godziny
Koszty dostawy:
  • Kurier InPost 10.90 zł brutto
  • InPost Paczkomaty 24/7 8.90 zł brutto
  • Kurier UPS 12.90 zł brutto
Opis produktu

FITvigo Bądź bardziej aktywny i czuj się lepiej.

Z nową aplikacją FITvigo, która śledzi i ocenia twoje dane o stanie zdrowia i sugeruje zdrowsze nawyki poprawisz swoje samopoczucie. Z aplikacją możesz połączyć: wagę z analizą składu ciała, opaskę monitorująca puls i ruch oraz wielofunkcyjny ciśnieniomierz. Wyniki z wszystkich tych urządzeń możesz zebrać w jednej aplikacji, która dodatkowo sugeruje zdrowe nawyki. Aplikacja reaguje na uderzenia stresu, brak ruchu i jakiekolwiek odchylenia od normy.

ade fitvigo

Twoje nowe nawyki z FITvigo

GODY to symbiotyczna cyfrowa forma życia odzwierciedlająca stan twojego zdrowia. Pokazuje gdy twoje ciśnienie jest zbyt niskie, gdy jesteś zestresowany lub ospały. Twój wirtualny opiekun o imieniu Gody towarzyszy Ci na co dzień. Aplikacja posiada dziewięć kategorii monitorowania zdrowia: nawyki, ciśnienie, puls, czas snu, ilość kroków, czas aktywności, czas siedzenia, jakość diety, poziom stresu. Gody realizuje też twoje indywidualne cele. FITvigo proponuje proste zadania, które możesz łatwo zintegrować z codziennym życiem. Opcjonalna funkcja przypomnienia pomoże Ci pozostać w dobrej formie.

Ochrona danych w aplikacji FITvigo

Twoje dane są bezpieczne. Wszystkie usługi i dane FITvigo są obsługiwane w ramach certyfikatu Telekom Open Cloud z wszystkimi niemieckimi i unijnymi przepisami dotyczącymi ochrony danych oraz ISO 27001.

Łatwe udostępnianie wyników

Udostępnij swoje dane jako plik lekarzowi, rodzinie lub przyjaciołom - za pośrednictwem dowolnego kanału, w tym WhatsApp, WeChat, Facebook lub poczty e-mail. Aplikacja dostępna jest za darmo zarówno w sklepie App Store jak i Google Play.

Analiza masy ciała i łączność Bluetooth z aplikacją FITvigo

Waga ma możliwość wprowadzenia informacji o maksymalnie ośmiu użytkownikach oraz automatyczne rozpoznawanie ważonej osoby jeśli różnica w wagach użytkowników przekracza 3 kg. Poddając ciało analizą impedancji bioelektrycznej waga wskazuje:

  • zawartość tkanki tłuszczowej z dokładnością do 0,1%

  • zawartość wody z dokładnością do 0,1%

  • zawartość masy mięśniowej z dokładnością do 0,1%

  • zawartość tkanki kostnej z dokładnością do 100 g

Element systemu FITvigo

Dzięki łączności Bluetooth, waga może komunikować się z aplikacją FITvigo na smartfon (Android i iOS), która umożliwia zapisywanie danych i ich dalszą analizę, w tym obliczanie wskaźnika masy ciała (BMI).

Pozostałe funkcje wagi

Dodatkowe funkcje to wskaźnik niskiego poziomu baterii oraz automatyczne wyłączanie, oszczędzające baterie. Waga pokazuje ciężar m.in. w kilogramach lub funtach. Waga wytrzymuje ciężar do 180 kg. Wskaźnik przeładowania ostrzega przed zbyt dużym ciężarem. Technologia Step On- wystarczy wejść na wagę i dokonać pomiaru. Wyświetlacz LCD o wymiarach 70 x 70 mm. Zasilana bateriami AAA - 4 sztuki (dołączone do wagi). Powierzchnia ważenia wykonana ze szkła bezpiecznego z powłoką ITO.

 

  • SKU: TOW011844
  • Kod Dostawcy: ADE BA1601
  • Marka: ADE
  • Gwarancja: 3 lata
  • Zasilanie: Baterie
  • Wymiary: 310 x 310 x 24,2 mm
  • Stawka podatku: VAT 23%

Stan produktu: nowy

Gwarancja: 2 lata

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Ruch to zdrowie – jak się zmotywować?

Ruch to zdrowie” – pewnie często to słyszysz, prawda? Co innego jednak wiedzieć, a co innego wdrożyć w życie. Prowadzenie aktywnego trybu życia nie jest łatwe, ale szczerze zalecamy, aby podjąć wyzwanie i zadbać o odrobinę aktywności. Jak to zrobić? Jak się zmotywować i ćwiczyć efektywniej i czy opaska monitorująca aktywność może w jakiś sposób w tym pomóc?

Jak się zmotywować do ćwiczeń?

Pasowałoby poćwiczyć albo chociaż wyjść na spacer... jednak na zewnątrz jest za zimno (a latem za gorąco), za bardzo wieje, buty nie te, a zresztą już późno i w telewizji leci jakiś ciekawy film. To może jednak jutro… I tak czas leci, a lepsza kondycja i zdrowie pozostają w sferze marzeń. Zamiast obiecywać i planować, czas wreszcie faktycznie zacząć działać. Oto kilka sposobów na to, jak zmotywować się do ćwiczeń:

  1. Wyznacz cele – takie, które będą realne i osiągalne. To bardzo ważne, gdyż ustalanie sobie zbyt ambitnych celów, mało realnych do zrealizowania bardzo szybko sprawi, że stracisz zapał i motywację do ćwiczeń. To też prosta droga do przetrenowania i odpuszczenia kolejnych treningów. Rozpisanie celów, najlepiej metodą małych kroków, jest istotne dla całego systemu motywacyjnego, a osiąganie małych etapów, ale sukcesywnie cieszy nawet bardziej niż osiągnięcie jednego, dużego, ale bardzo odległego celu. Ten ostateczny powinien być ukoronowaniem wysiłków, ale nie motorem napędowym.

  1. Zaplanuj czas – skoro masz już zaplanowane cele, to teraz trzeba wygospodarować nieco czasu na regularne ćwiczenia. Jeżeli podejdziesz to tematu z myślą, że jak będziesz miał trochę wolnego, to poćwiczysz, to niestety bardzo szybko okaże się, że tego czasu za wiele nie ma. Co innego, jeżeli wyznaczysz sobie konkretne dni i godziny ćwiczeń, np. w każdy poniedziałek, środę i sobotę w godzinach od 18 do 19. Oczywiście to tylko przykład, wskazujący na to, że takie ustalenia powinny być konkretne. Możesz ustawić sobie przypomnienia na smartfonie lub opasce monitorującej aktywność.

  1. Zaplanuj trening – rozpisz sobie plan treningowy lub w inny sposób zaplanuj co, kiedy i jak wykonywać. Taki plan pozytywnie wpłynie zarówno na jego efektywność, jak i na Twoją motywację do ćwiczeń.

  1. Monitoruj postępy i zdrowie – istotne dla utrzymania motywacji jest monitorowanie swoich postępów, sprawdzanie, co faktycznie daje Ci aktywność fizyczna i jak wpływa to na zdrowie. Przydatnym gadżetem, który to ułatwi jest opaska monitorująca aktywność, czyli czujnik aktywności. To gadżet, który w ostatnich latach robi furorę wśród osób amatorsko uprawiających aktywność. Opaska aktywności mierzy liczbę przebytych kroków, szacuję liczbę spalonych kalorii, monitoruje aktywność fizyczną, tętno, a niektóre mają nawet funkcję pomiaru saturacji krwi. Dane te zapisywane są w aplikacji, która je podsumowuje i ukazuje realne postępy użytkownika. Jakby tego było mało, opaski monitorujące aktywność mają też zwykłe funkcje smartopaski – umożliwiają odczytywanie smsów i powiadomień, sprawdzanie połączeń i inne funkcje zależne od modelu. Dodatkowo opaski monitorujące jakość snu pomogą Ci w lepszej kontroli snu, co również pozytywnie wpłynie na wyniki sportowe i zdrowie.

  1. Kup sobie sprzęt sportowy – niewiele rzeczy tak dobrze motywuje, jak zakup nowego gadżetu, sprzętu lub ciucha sportowego. W końcu, skoro się go kupiło, to trzeba korzystać. Tego rodzaju motywacji polecamy używać z głową, ale warto – zwłaszcza na początku. Świetnym motywatorem może być wspomniana wyżej opaska monitorująca aktywność fizyczną i sen np. Medel, która posiada czujnik tętna, czujnik aktywności, funkcję monitorowania snu, funkcje smartwatacha i wiele więcej. Sprawdź opaskę Medel Cardio Watch.

  1. Włącz właściwą muzykę – ćwiczenia bez muzyki? To tak się da? Muzyka – energiczna, motywująca, pobudzająca do działania to doskonały motywator i katalizator do działania. Pomaga utrzymać adrenalinę, wzmacnia chęć do ćwiczeń i nadaje im rytm. Dlatego, gdy próbujesz zmusić się do wzięcia się w garść, chcesz poznać sposób na to, jak zmotywować się do ćwiczeń – puść muzykę i wstań z kanapy. To zawsze działa. Czas na codzienną dawkę ruchu!

Dlaczego warto się ruszyć?

Regularna aktywność fizyczna zmniejsza ryzyko wystąpienia chorób układu krążenia i oddechowego, poprawia samopoczucie i zdrowie psychiczne, ma pozytywny wpływ na niemal każdy aspekt zdrowotny, pozytywnie wpływa na pracę układu nerwowego, nastawienie do życia, wzmacnia siłę, pomaga zrzucić zbędne kilogramy… innymi słowy – zapewnia same pozytywy. Dlatego, jeżeli nadal zastanawiasz się jak zacząć ćwiczyć, przestań. Po prostu wstań, załóż na nadgarstek opaskę monitorującą aktywność i zrób to. Zobaczysz, że warto!

Analiza składu ciała – co to jest i jak odczytywać wyniki?

Analiza składu ciała pozwala na określenie proporcji pomiędzy tkanką tłuszczową, tkanką mięśniową, nawodnieniem organizmu oraz zmineralizowaniem kości. Informacje te wykorzystywane są m.in. przez dietetyków oraz trenerów; badaniem chętnie posługują się też lekarze zajmujący się leczeniem otyłości. W tym artykule przedstawimy, do czego służy analiza składu ciała i jak ją zrobić.

Co to jest analiza składu ciała?

Bioimpedancja elektryczna (BIA) jest metodą analizy składu ciała z użyciem prądu o niewielkim natężeniu, zwykle 0,8–1 mA. Poszczególne tkanki zawierają określoną ilość wody, dzięki czemu różnie przewodzą elektryczność. Gdy pacjent stoi na wadze z analizą składu ciała lub leży na specjalnej macie i podłączony jest do elektrod, urządzenie wysyła impulsy, mierząc oporność tkanek organizmu na prąd. Przez narządy zawierające więcej wody impulsy przechodzą łatwiej niż przez te, które zawierają jej mniej. W taki sposób urządzenie oblicza ilość tkanki mięśniowej, tłuszczowej, kostnej i zawartość wody; oceniane jest też dobowe zapotrzebowanie na energię i wiek metaboliczny.

W czym pomaga analiza składu ciała?

Można się zastanawiać, po co to robić i do czego służy analiza składu ciała, przecież widać, że ktoś ma nadwagę. Badanie metodą BIA jest bardzo dokładne i pozwala na uzyskanie informacji, które są przydatne w leczeniu otyłości, układaniu diet oraz treningów nastawionych nie tylko na redukcję masy ciała. Samo obliczenie wskaźnika BMI jest niewystarczające, potrzebne jest jeszcze monitorowanie składu tkanek i narządów, dopiero ta wiedza pomaga w kontrolowaniu masy mięśniowej, tłuszczowej i kostnej. Analiza składu ciała przydaje się lekarzom specjalizującym się w leczeniu otyłości, dietetykom, trenerom sportowym, trenerom fitness, a także sportowcom, którzy chcą lepiej kontrolować budowę ciała.

Wykorzystując metodę BIA, można dokładnie zbadać zawartość tkanki tłuszczowej ogólnej oraz trzewnej, gromadzącej się na brzuchu. Jej nadmiar szkodzi zdrowiu i zwiększa ryzyko zaburzeń metabolicznych, cukrzycy typu 2, chorób sercowych, nadciśnienia tętniczego oraz innych chorób cywilizacyjnych. Kontrolowanie poziomu tkanki tłuszczowej poprzez analizę składu ciała może być elementem zapobiegania i leczenia tych chorób.

analiza składu ciala waga

Analiza składu ciała – wyniki. Jak czytać pomiary?

Interpretacja powinna być prowadzona przez doświadczoną osobę, która nie tylko wie jak czytać pomiary analizy składu ciała, ale też potrafi wyciągnąć wnioski i zasugerować postępowanie. Warto jednak znać normy i wiedzieć co oznaczają wyniki badania składu ciała.

  • Tkanka tłuszczowa – prawidłowy zakres to około 15-20% dla mężczyzn i 16-25% dla kobiet (wartości szacunkowe). Poziom tkanki tłuszczowej pomaga określić otyłość, nadwagę lub niedożywienie, zdecydowanie lepiej niż sam wskaźnik BMIe. Otyłość diagnozuje się, gdy poziom tkanki tłuszczowej przekroczy 30% masy ciała u kobiet, a u mężczyzn – powyżej 25%.

  • Stopień otłuszczenia narządów – bezpieczny wynik mieści się od 1 do 12. Im wyżej, tym narządy wewnętrzne są mocniej otłuszczone, co sprzyja rozwojowi wielu chorób.

  • Masa mięśniowa – nie ma jednoznacznie określonych norm dla masy tkanki mięśniowej. Stanowi średnio około 30% całkowitej masy ciała, a wartości dla mężczyzn i dla kobiet są dopasowane do ich aktywności fizycznej.

  • Masa kostna – to około 12-13,5% masy ciała dorosłego człowieka. Niska masa kostna może świadczyć o demineralizacji kości i toczącym się procesie osteoporozy.

  • Zawartość wody w organizmie – powinna mieścić się w przedziale około 45-60% masy ciała. Zbyt mała zawartość świadczy o odwodnieniu, natomiast zbyt wysoka o przewodnieniu.

Analiza składu ciała w domowych warunkach

Aby wykonać profesjonalną analizę składu ciała z uzyskaniem powyższych informacji, obliczeniem zawartości białka i minerałów oraz obliczeniem ryzyka wystąpienia obrzęków, należy skorzystać z usług firm dysponujących profesjonalnym sprzętem i wiedzą. Jednak podstawowe badanie wraz z prowadzeniem historii składu ciała, można zrobić w warunkach domowych, wykorzystując specjalne wagi z analizą składu ciała. Takie modele nie są drogie, a zapewniają możliwość codziennego pomiaru i dokładność rzędu 99%.

Modele wyposażone w moduł bluetooth mogą łączyć się z aplikacjami na smartfon, w których wyniki przedstawione są w przejrzystej formie, a długofalowe analizy pomagają kontrolowanie wagi, diety oraz treningów. Historia analizy składu ciała pokaże Ci, jakie zmiany zaszły w Twoim organizmie. To dobry motywator do tego, by na własną rękę dążyć do poprawy sylwetki i zdrowia; może też stanowić pomoc dla lekarza, dietetyka lub trenera personalnego.

Zapytaj o produkt
ADE FITVigo BA1601 Waga łazienkowa z analizą składu ciała srebrna z Bluetooth

ADE FITVigo BA1601 Waga łazienkowa z analizą składu ciała srebrna z Bluetooth

Produkty podobne

Nasze rekomendacje dla Ciebie

JUMPER JPD-500D OLED Pulsoksymetr medyczny z jednokierunkowym wyświetlaczem
Cena: 149.00 zł 106.45 zł
Do koszyka
OSTATNIE SZTUKI: HQM BF033B Mini wentylator osobisty bezprzewodowy uniwersalny w 4 kolorach do wyboru

OSTATNIE SZTUKI: HQM BF033B Mini wentylator osobisty bezprzewodowy uniwersalny w 4 kolorach do wyboru

Długi czas pracy do 15h / Ładowanie USB / Wymiary 9,3 x 19,2 cm
Cena: 89.00 zł 47.99 zł
Do koszyka
OSTATNIE SZTUKI: HQM BF027B Mini wentylator z wyświetlaczem osobisty bezprzewodowy uniwersalny w 3 kolorach do wyboru
Cena: 59.00 zł 39.69 zł
Do koszyka
X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.