Zwroty
Jak dokonać zwrotu produktu ?
Chcesz zwrócić produkt? Skorzystaj z naszego formularza zwrotu. Masz na to 14 dni od momentu dostawy, pod warunkiem że produkt jest nieużywany. Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki. Pamiętaj, aby zachować potwierdzenie nadania zwrotu do czasu otrzymania pieniędzy.
Zwrotu produktów można dokonać w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki bez podania jakiejkolwiek przyczyny
Najważniejsze informacje
W formularzu klient musi następujące dane: adres email, numer zamówienia numer konta bankowego
Adres email - Adres email, który był wykorzystany przy składaniu zamówienia
Numer zamówienia - W formularzu trzeba podać numer zamówienia, który znajduję się w wiadomościach mailowych dotyczących zamówienia. Natomiast klienci z utworzonym kontem w naszym sklepie, mogą pobrać numer zamówienia z panelu klienta dostępnym po zalogowaniu
Numer konta - Numer konta jest potrzebny w sytuacji kiedy zwrot środków nie będzie możliwy metodą, którą było opłacone zamówienie
Zwrot towaru za darmo z kurierem DPD! Możesz odesłać towar bez ponoszenia kosztów – wystarczy wypełnić formularz zwrotu, a na końcu procesu dostępna będzie opcja pobrania darmowej etykiety wysyłkowej DPD.
Produkt powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie i zabezpieczony przed uszkodzeniami.
Prosimy o umieszczenie numeru zwrotu na przesyłce.
Numer zwrotu znajduje się w wiadomości mailowej, którą klient otrzyma po zarejestrowaniu i potwierdzeniu zwrotu. Numer nie będzie widoczny w formularzu zwrotów
Najlepiej skorzystać z naszego formularza zwrotów, który poprowadzi Cię krok po kroku przez cały proces.
Na końcu formularza będziesz mieć możliwość wygenerowania darmowej etykiety DPD, którą wystarczy nakleić na paczkę i przekazać do nadania za pośrednictwem DPD.
Istnieje także możliwość samodzielnej wysyłki na wskazany adres. Więcej informacji na temat samodzielnej wysyłki znajdziesz w naszym regulaminie sklepu
Nie, do reklamacji służy osobny formularz, który znajdziesz tutaj: Formularz reklamacji
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827): "Nie zostanie przyjęty zwrot towaru, jeżeli przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub higienę".
W celu zapoznania się z pełną procedurą zwrotu zapraszamy do zapoznania się z naszym regulaminem sklepu