Dodano produkt do koszyka

Lampa antydepresyjna światła dziennego BEURER TL 41

Lampa antydepresyjna światła dziennego BEURER TL 41

Producent: Beurer

Cena: 296.55 brutto

Dostępne warianty:
Czas dostawy:
24 godziny
Koszty dostawy:
  • Kurier DPD 11.90 zł brutto
  • Kurier InPost 10.90 zł brutto
  • Kurier UPS 0.00 zł brutto
Opis produktu

Lampa antydepresyjna BEURER TL 41

Dzienne światło poprawiające samopoczucie w okresie niedoboru słońca, idealna na jesień i zimę. Kompaktowy rozmiar. Idealna na biurko. Praktyczny towarzysz podróży.

Dane techniczne:

  • Natężenie światła ok. 10 000 luksów

  • Wyjątkowo równomierne oświetlenie

  • Wymiary: 24 x 16 x 3 cm

  • Bez zakłóceń

  • Nie wydziela promieni UV

  • Energooszczędna technologia LED

  • Komfortowa obsługa jednym przyciskiem

  • Stabilna

  • Temperatura barwy: 5 300 K

  • Urzekający design

  • Wyrób medyczny

 

Siła światła słonecznego

Światło słoneczne pośrednio kontroluje produkcję melatoniny, która jest wydzielana do krwi tylko wtedy, gdy jest ciemno. Ów hormon informuje organizm o tym, że nadchodzi czas na sen. W miesiącach, kiedy najbardziej brakuje słońca mamy do czynienia ze zwiększonym wytwarzaniem melatoniny. W rezultacie trudniej jest nam wstać, ponieważ funkcje organizmu są wyłączone. W przypadku użycia lampy światła dziennego bezpośrednio po porannym przebudzeniu, czyli możliwie jak najwcześniej, produkcja melatoniny może zostać zablokowana, a tym samym wywołany zostanie pozytywny nastrój. Ponadto przy braku światła utrudnione jest wytwarzanie hormonu szczęścia serotoniny, który ma znaczący wpływ na nasze dobre samopoczucie.

 

Kod producenta: TOW012264

Stan produktu: nowy

Gwarancja: 3 lata

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Sposoby na jesienną depresję. Jak poprawić nastrój i samopoczucie?

Polska „złota” jesień jest piękna, ale potrafi być też przygnębiająca. Zaczynają się pierwsze przymrozki, dni są krótsze, a słońce znajduje się coraz niżej nad horyzontem, przez co, nawet gdy nie przesłaniają go chmury, jego oddziaływanie jest ograniczone. Niewielki jest zwłaszcza wpływ promieniowania UV-B, niezbędnego do zapoczątkowania syntezy skórnej witaminy D w organizmie. To wszystko powoduje, że jesienią pojawiają się epizodu chandry, a osoby podatne są narażone na występowanie stanów depresyjnych. Jak zapobiegać jesiennej depresji i co pomaga na obniżony nastrój?

Domowe sposoby na poprawę humoru

Doskwiera Ci listopadowe pogorszenie nastroju, chandra, zmęczenie i ogólne obniżenie samopoczucia związane z szaro-burą aurą jesieni? Znamy to i wiemy, jak pomóc w poprawie samopoczucia. Przygotowaliśmy kilka sprawdzonych sposobów na jesienną depresję, które polecamy wypróbować i wdrożyć do codziennego zastosowania.

Sposób na depresję 1: Aktywność fizyczna

Jakakolwiek aktywność fizyczna, najlepiej na świeżym powietrzu korzystnie wpływa na zdrowie i samopoczucie. Ruch poprawia natlenienie krwi i jej przepływ przez tkanki. Zwiększa się wydzielanie m.in. endorfin, serotoniny i dopaminy, czyli substancji chemicznych odpowiedzialnych za regulację nastroju. Wystarczy pół godziny aktywności fizycznej dziennie, by odczuć pozytywne skutki, a depresja jesienna odejdzie w zapomnienie. W ramach aktywności polecamy odstawić samochód na rzecz roweru, wchodzić po schodach, zamiast korzystać z windy, czy spacerować pieszo na zakupy. Każdy ruch się liczy.

Sposób na depresję 2: Relaks

Chcesz wiedzieć, jak zapobiegać depresji? Pozwól sobie na chwile relaksu. Codzienny stres, zabieganie, brak czasu dla siebie i dla rodziny sprawiają, że depresja, nerwice i zaburzenia związane z takim, a nie innym stylem życia są na porządku dziennym. W pewnym momencie organizm mówi „dość” i pojawia się depresja. Leczenie domowe jest bardzo proste, wystarczy przystopować i znaleźć trochę czasu na odpoczynek i relaks. Zobaczysz, że szybko przyniesie to korzyści.

Sposób na depresję 3: Zbilansowana dieta

Wpływ diety na stan organizmu i samopoczucie jest nie do przecenienia. Domowe sposoby na depresje obejmują zdrową i zbilansowaną dietę, bogatą we wszystkie składniki odżywcze, mikro- i makroelementy. Jesienna dieta na depresję powinna zawierać dużo warzyw i owoców, pełnoziarniste pieczywo, bogate w witaminy z grupy B. Przynajmniej raz w tygodniu na talerzu powinny znajdować się ryby, gdyż zawarte w nich tłuszcze sprzyjają syntezie serotoniny i pomagają w prawidłowym wchłanianiu witaminy D.

Przeczytaj też: Jak nie dać się przeziębieniu i wzmocnić odporność.

Sposób na depresję 4: Suplementacja witaminy D

W okresie jesienno-zimowym znacząco spada synteza skórna witaminy D, do tego stopnia, że większość ludzi mieszkających w naszej szerokości geograficznej ma niedobory tej witaminy. Dzieje się tak dlatego, że do rozpoczęcia syntezy wymagane jest działanie promieniowania UV-B pochodzącego ze słońca. W tym okresie zalecana jest suplementacja witaminy D, która ma korzystny wpływ na funkcjonowanie organizmu i chroni przed depresją.

Sposób na depresję 5: Suplementacja magnezu

Niedobory magnezu wpływają na funkcjonowanie układu nerwowego i odpornościowego, dlatego chcąc uchronić się przed złym samopoczuciem jesienią, polecamy zadbać, by w Twojej diecie znalazła się odpowiednia ilość tego pierwiastka. Ewentualne niedobory możesz uzupełniać dobrymi suplementami.

Sposób na depresję 6: Fototerapia

Jesienna depresja jest wywoływana między innymi przez znaczne ograniczenie dostępu do naturalnego światła słonecznego. Jednym z domowych sposobów na depresje jest naświetlanie specjalnymi lampami antydepresyjnymi o temperaturze barwowej zbliżonej do słonecznej. Taka lampa kontroluje produkcję melatoniny (hormon ten wydziela się, gdy jest ciemno i stymuluje sen, co powoduje większą senność i obniżenie nastroju). Terapia światłem pomaga w zapobieganiu depresji wywołanej niedoborem promieni słonecznych i przyczynia się do poprawy samopoczucia. Tego typu lampy nie produkują promieniowania UV (o ile producent nie wyposażył je w taką funkcjonalność).

Jesienna depresja – kiedy wybrać się do lekarza

Powyższe sposoby są uniwersalnymi metodami na poprawę nastroju i ogólnej odporności. Naturalne sposoby na depresję mogą być skuteczne w przypadku krótkotrwałego obniżenia samopoczucia psychicznego, jednak depresja jest poważną chorobą, którą trzeba leczyć. O ile domowe sposoby będą skuteczne na chandrę, o tyle pełnoobjawowa depresja wymaga pomocy specjalisty. Jeżeli zauważysz u siebie lub u kogoś znajomego symptomy charakterystyczne dla depresji, nie bagatelizuj ich, lecz zwróć się o pomoc do lekarza, który zaproponuje skuteczne leczenie.

Zapytaj o produkt
Lampa antydepresyjna światła dziennego BEURER TL 41

Lampa antydepresyjna światła dziennego BEURER TL 41

Produkty podobne

Nasze rekomendacje dla Ciebie

VITAMMY smart 0.5 Ciśnieniomierz nadgarstkowy

VITAMMY smart 0.5 Ciśnieniomierz nadgarstkowy

duży czytelny ekran LCD z kontrastowym wyświetlaczem
Cena: 95.00 zł 59.79 zł
Do koszyka
Berry BM1000C Pulsoksymetr napalcowy medyczny z Bluetooth z aplikacją na iOS i Android

Berry BM1000C Pulsoksymetr napalcowy medyczny z Bluetooth z aplikacją na iOS i Android

łatwa instalacja, wysoka niezawodność i dokładność
Cena: 199.00 zł 66.95 zł
Do koszyka

Zapisz się teraz na subskrypcje i zyskaj 20 zł zniżki na pierwsze zakupy!

Szczegóły w regulaminie

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.