Dodano produkt do koszyka

Lampa antydepresyjna światła dziennego BEURER TL 41

Lampa antydepresyjna światła dziennego BEURER TL 41

Producent: Beurer

Cena: 296.55 brutto

Dostępne warianty:
Czas dostawy:
24 godziny
Koszty dostawy:
  • Kurier InPost 10.90 zł brutto
  • Kurier UPS 12.90 zł brutto
Opis produktu

Lampa antydepresyjna BEURER TL 41

Dzienne światło poprawiające samopoczucie w okresie niedoboru słońca, idealna na jesień i zimę. Kompaktowy rozmiar. Idealna na biurko. Praktyczny towarzysz podróży.

Dane techniczne:

  • Natężenie światła ok. 10 000 luksów

  • Wyjątkowo równomierne oświetlenie

  • Wymiary: 24 x 16 x 3 cm

  • Bez zakłóceń

  • Nie wydziela promieni UV

  • Energooszczędna technologia LED

  • Komfortowa obsługa jednym przyciskiem

  • Stabilna

  • Temperatura barwy: 5 300 K

  • Urzekający design

  • Wyrób medyczny

 

Siła światła słonecznego

Światło słoneczne pośrednio kontroluje produkcję melatoniny, która jest wydzielana do krwi tylko wtedy, gdy jest ciemno. Ów hormon informuje organizm o tym, że nadchodzi czas na sen. W miesiącach, kiedy najbardziej brakuje słońca mamy do czynienia ze zwiększonym wytwarzaniem melatoniny. W rezultacie trudniej jest nam wstać, ponieważ funkcje organizmu są wyłączone. W przypadku użycia lampy światła dziennego bezpośrednio po porannym przebudzeniu, czyli możliwie jak najwcześniej, produkcja melatoniny może zostać zablokowana, a tym samym wywołany zostanie pozytywny nastrój. Ponadto przy braku światła utrudnione jest wytwarzanie hormonu szczęścia serotoniny, który ma znaczący wpływ na nasze dobre samopoczucie.

 

Kod producenta: TOW012264

Stan produktu: nowy

Gwarancja: 3 lata

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Sposoby na jesienną depresję. Jak poprawić nastrój i samopoczucie?

Polska „złota” jesień jest piękna, ale potrafi być też przygnębiająca. Zaczynają się pierwsze przymrozki, dni są krótsze, a słońce znajduje się coraz niżej nad horyzontem, przez co, nawet gdy nie przesłaniają go chmury, jego oddziaływanie jest ograniczone. Niewielki jest zwłaszcza wpływ promieniowania UV-B, niezbędnego do zapoczątkowania syntezy skórnej witaminy D w organizmie. To wszystko powoduje, że jesienią pojawiają się epizodu chandry, a osoby podatne są narażone na występowanie stanów depresyjnych. Jak zapobiegać jesiennej depresji i co pomaga na obniżony nastrój?

Domowe sposoby na poprawę humoru

Doskwiera Ci listopadowe pogorszenie nastroju, chandra, zmęczenie i ogólne obniżenie samopoczucia związane z szaro-burą aurą jesieni? Znamy to i wiemy, jak pomóc w poprawie samopoczucia. Przygotowaliśmy kilka sprawdzonych sposobów na jesienną depresję, które polecamy wypróbować i wdrożyć do codziennego zastosowania.

Sposób na depresję 1: Aktywność fizyczna

Jakakolwiek aktywność fizyczna, najlepiej na świeżym powietrzu korzystnie wpływa na zdrowie i samopoczucie. Ruch poprawia natlenienie krwi i jej przepływ przez tkanki. Zwiększa się wydzielanie m.in. endorfin, serotoniny i dopaminy, czyli substancji chemicznych odpowiedzialnych za regulację nastroju. Wystarczy pół godziny aktywności fizycznej dziennie, by odczuć pozytywne skutki, a depresja jesienna odejdzie w zapomnienie. W ramach aktywności polecamy odstawić samochód na rzecz roweru, wchodzić po schodach, zamiast korzystać z windy, czy spacerować pieszo na zakupy. Każdy ruch się liczy.

Sposób na depresję 2: Relaks

Chcesz wiedzieć, jak zapobiegać depresji? Pozwól sobie na chwile relaksu. Codzienny stres, zabieganie, brak czasu dla siebie i dla rodziny sprawiają, że depresja, nerwice i zaburzenia związane z takim, a nie innym stylem życia są na porządku dziennym. W pewnym momencie organizm mówi „dość” i pojawia się depresja. Leczenie domowe jest bardzo proste, wystarczy przystopować i znaleźć trochę czasu na odpoczynek i relaks. Zobaczysz, że szybko przyniesie to korzyści.

Sposób na depresję 3: Zbilansowana dieta

Wpływ diety na stan organizmu i samopoczucie jest nie do przecenienia. Domowe sposoby na depresje obejmują zdrową i zbilansowaną dietę, bogatą we wszystkie składniki odżywcze, mikro- i makroelementy. Jesienna dieta na depresję powinna zawierać dużo warzyw i owoców, pełnoziarniste pieczywo, bogate w witaminy z grupy B. Przynajmniej raz w tygodniu na talerzu powinny znajdować się ryby, gdyż zawarte w nich tłuszcze sprzyjają syntezie serotoniny i pomagają w prawidłowym wchłanianiu witaminy D.

Przeczytaj też: Jak nie dać się przeziębieniu i wzmocnić odporność.

Sposób na depresję 4: Suplementacja witaminy D

W okresie jesienno-zimowym znacząco spada synteza skórna witaminy D, do tego stopnia, że większość ludzi mieszkających w naszej szerokości geograficznej ma niedobory tej witaminy. Dzieje się tak dlatego, że do rozpoczęcia syntezy wymagane jest działanie promieniowania UV-B pochodzącego ze słońca. W tym okresie zalecana jest suplementacja witaminy D, która ma korzystny wpływ na funkcjonowanie organizmu i chroni przed depresją.

Sposób na depresję 5: Suplementacja magnezu

Niedobory magnezu wpływają na funkcjonowanie układu nerwowego i odpornościowego, dlatego chcąc uchronić się przed złym samopoczuciem jesienią, polecamy zadbać, by w Twojej diecie znalazła się odpowiednia ilość tego pierwiastka. Ewentualne niedobory możesz uzupełniać dobrymi suplementami.

Sposób na depresję 6: Fototerapia

Jesienna depresja jest wywoływana między innymi przez znaczne ograniczenie dostępu do naturalnego światła słonecznego. Jednym z domowych sposobów na depresje jest naświetlanie specjalnymi lampami antydepresyjnymi o temperaturze barwowej zbliżonej do słonecznej. Taka lampa kontroluje produkcję melatoniny (hormon ten wydziela się, gdy jest ciemno i stymuluje sen, co powoduje większą senność i obniżenie nastroju). Terapia światłem pomaga w zapobieganiu depresji wywołanej niedoborem promieni słonecznych i przyczynia się do poprawy samopoczucia. Tego typu lampy nie produkują promieniowania UV (o ile producent nie wyposażył je w taką funkcjonalność).

Jesienna depresja – kiedy wybrać się do lekarza

Powyższe sposoby są uniwersalnymi metodami na poprawę nastroju i ogólnej odporności. Naturalne sposoby na depresję mogą być skuteczne w przypadku krótkotrwałego obniżenia samopoczucia psychicznego, jednak depresja jest poważną chorobą, którą trzeba leczyć. O ile domowe sposoby będą skuteczne na chandrę, o tyle pełnoobjawowa depresja wymaga pomocy specjalisty. Jeżeli zauważysz u siebie lub u kogoś znajomego symptomy charakterystyczne dla depresji, nie bagatelizuj ich, lecz zwróć się o pomoc do lekarza, który zaproponuje skuteczne leczenie.

Zapytaj o produkt
Lampa antydepresyjna światła dziennego BEURER TL 41

Lampa antydepresyjna światła dziennego BEURER TL 41

Produkty podobne

Nasze rekomendacje dla Ciebie

NOVAMA PULMOXI Profesjonalny pulsoksymetr medyczny z 5-kolorowym wyświetlaczem OLED 3 lata gwarancji!

NOVAMA PULMOXI Profesjonalny pulsoksymetr medyczny z 5-kolorowym wyświetlaczem OLED 3 lata gwarancji!

Duży wyświetlacz OLED z 5 kolorami/ szerszy zakres pomiarowy/ Certyfikowane urządzenie medyczne CE0123 (TÜV)
Cena: 175.00 zł 117.95 zł
Do koszyka
Zabłocka mgiełka solankowa jodowo-bromowa do inhalacji 950 ml

Zabłocka mgiełka solankowa jodowo-bromowa do inhalacji 950 ml

Stosowana do inhalacji, płukania ust i gardła działa przeciwzapalnie, przeciwgrzybicznie i antybakteryjnie.
Cena: 18.50 zł 11.17 zł
Do koszyka
OSTATNIE SZTUKI: HQM BF033B Mini wentylator osobisty bezprzewodowy uniwersalny w 4 kolorach do wyboru

OSTATNIE SZTUKI: HQM BF033B Mini wentylator osobisty bezprzewodowy uniwersalny w 4 kolorach do wyboru

Długi czas pracy do 15h / Ładowanie USB / Wymiary 9,3 x 19,2 cm
Cena: 89.00 zł 47.99 zł
Do koszyka
X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.