Dodano produkt do koszyka

ADE BA914 Barbara Cyfrowa bambusowa waga łazienkowa z analizą składu ciała

ADE BA914 Barbara Cyfrowa bambusowa waga łazienkowa z analizą składu ciała

Producent: ADE

Cena: 199.00 zł 127.55 brutto

Dostępne warianty:
Czas dostawy:
24 godziny
Koszty dostawy:
  • Kurier InPost 10.90 zł brutto
  • InPost Paczkomaty 24/7 8.90 zł brutto
  • Kurier UPS 12.90 zł brutto
Opis produktu

ADE BA914 Barbara Cyfrowa bambusowa waga łazienkowa z analizą składu ciała

Waga bambusowa Barbara niemieckiej firmy ADE, wyróżnia się pięknym wzornictwem z wieloma przydatnymi funkcjami.

Waga Barbara analizuje zawartość wody, tkanki mięśniowej, kostnej i tłuszczowej w organizmie.

  • Waga została wyposażona w pamięć, która pomieści wyniki 10 użytkowników.
  • Niemiecka jakość i precyzja wykonania
  • Urządzenie posiada funkcję automatycznego wyłączania oraz wyświetla stan baterii.
  • Pokazuje ciężar m.in. w kilogramach lub funtach.
  • Waga wytrzymuje ciężar do 150 kg.
  • Urządzenie zostało wykonane z certyfikowanego drewna bambusowego (FSC).
  • Wskaźnik przeładowania ostrzega przed zbyt dużym ciężarem.
  • Technologia Step On- wystarczy wejść na wagę i dokonać pomiaru.
  • Wyświetlacz LCD o wymiarach: 83 x 45 mm.
  • Zasilana baterią 1 x CR 2032 Lithium (dołączona do opakowania).
  • Kod Dostawcy: ADE BA914
  • Sposób pomiaru: Elektroniczny
  • Rodzaj wagi: Łazienkowa
  • Marka: ADE
  • Wymiary: 300 x 300 x 34 mm
  • Klasa dokładności: bez klasy
  • Nośność wagi: 150 kg
  • Podziałka (g): 100 g
  • Zasilanie: Baterie

Stan produktu: nowy

Gwarancja: 2 lata

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Ruch to zdrowie – jak się zmotywować?

Ruch to zdrowie” – pewnie często to słyszysz, prawda? Co innego jednak wiedzieć, a co innego wdrożyć w życie. Prowadzenie aktywnego trybu życia nie jest łatwe, ale szczerze zalecamy, aby podjąć wyzwanie i zadbać o odrobinę aktywności. Jak to zrobić? Jak się zmotywować i ćwiczyć efektywniej i czy opaska monitorująca aktywność może w jakiś sposób w tym pomóc?

Jak się zmotywować do ćwiczeń?

Pasowałoby poćwiczyć albo chociaż wyjść na spacer... jednak na zewnątrz jest za zimno (a latem za gorąco), za bardzo wieje, buty nie te, a zresztą już późno i w telewizji leci jakiś ciekawy film. To może jednak jutro… I tak czas leci, a lepsza kondycja i zdrowie pozostają w sferze marzeń. Zamiast obiecywać i planować, czas wreszcie faktycznie zacząć działać. Oto kilka sposobów na to, jak zmotywować się do ćwiczeń:

  1. Wyznacz cele – takie, które będą realne i osiągalne. To bardzo ważne, gdyż ustalanie sobie zbyt ambitnych celów, mało realnych do zrealizowania bardzo szybko sprawi, że stracisz zapał i motywację do ćwiczeń. To też prosta droga do przetrenowania i odpuszczenia kolejnych treningów. Rozpisanie celów, najlepiej metodą małych kroków, jest istotne dla całego systemu motywacyjnego, a osiąganie małych etapów, ale sukcesywnie cieszy nawet bardziej niż osiągnięcie jednego, dużego, ale bardzo odległego celu. Ten ostateczny powinien być ukoronowaniem wysiłków, ale nie motorem napędowym.

  1. Zaplanuj czas – skoro masz już zaplanowane cele, to teraz trzeba wygospodarować nieco czasu na regularne ćwiczenia. Jeżeli podejdziesz to tematu z myślą, że jak będziesz miał trochę wolnego, to poćwiczysz, to niestety bardzo szybko okaże się, że tego czasu za wiele nie ma. Co innego, jeżeli wyznaczysz sobie konkretne dni i godziny ćwiczeń, np. w każdy poniedziałek, środę i sobotę w godzinach od 18 do 19. Oczywiście to tylko przykład, wskazujący na to, że takie ustalenia powinny być konkretne. Możesz ustawić sobie przypomnienia na smartfonie lub opasce monitorującej aktywność.

  1. Zaplanuj trening – rozpisz sobie plan treningowy lub w inny sposób zaplanuj co, kiedy i jak wykonywać. Taki plan pozytywnie wpłynie zarówno na jego efektywność, jak i na Twoją motywację do ćwiczeń.

  1. Monitoruj postępy i zdrowie – istotne dla utrzymania motywacji jest monitorowanie swoich postępów, sprawdzanie, co faktycznie daje Ci aktywność fizyczna i jak wpływa to na zdrowie. Przydatnym gadżetem, który to ułatwi jest opaska monitorująca aktywność, czyli czujnik aktywności. To gadżet, który w ostatnich latach robi furorę wśród osób amatorsko uprawiających aktywność. Opaska aktywności mierzy liczbę przebytych kroków, szacuję liczbę spalonych kalorii, monitoruje aktywność fizyczną, tętno, a niektóre mają nawet funkcję pomiaru saturacji krwi. Dane te zapisywane są w aplikacji, która je podsumowuje i ukazuje realne postępy użytkownika. Jakby tego było mało, opaski monitorujące aktywność mają też zwykłe funkcje smartopaski – umożliwiają odczytywanie smsów i powiadomień, sprawdzanie połączeń i inne funkcje zależne od modelu. Dodatkowo opaski monitorujące jakość snu pomogą Ci w lepszej kontroli snu, co również pozytywnie wpłynie na wyniki sportowe i zdrowie.

  1. Kup sobie sprzęt sportowy – niewiele rzeczy tak dobrze motywuje, jak zakup nowego gadżetu, sprzętu lub ciucha sportowego. W końcu, skoro się go kupiło, to trzeba korzystać. Tego rodzaju motywacji polecamy używać z głową, ale warto – zwłaszcza na początku. Świetnym motywatorem może być wspomniana wyżej opaska monitorująca aktywność fizyczną i sen np. Medel, która posiada czujnik tętna, czujnik aktywności, funkcję monitorowania snu, funkcje smartwatacha i wiele więcej. Sprawdź opaskę Medel Cardio Watch.

  1. Włącz właściwą muzykę – ćwiczenia bez muzyki? To tak się da? Muzyka – energiczna, motywująca, pobudzająca do działania to doskonały motywator i katalizator do działania. Pomaga utrzymać adrenalinę, wzmacnia chęć do ćwiczeń i nadaje im rytm. Dlatego, gdy próbujesz zmusić się do wzięcia się w garść, chcesz poznać sposób na to, jak zmotywować się do ćwiczeń – puść muzykę i wstań z kanapy. To zawsze działa. Czas na codzienną dawkę ruchu!

Dlaczego warto się ruszyć?

Regularna aktywność fizyczna zmniejsza ryzyko wystąpienia chorób układu krążenia i oddechowego, poprawia samopoczucie i zdrowie psychiczne, ma pozytywny wpływ na niemal każdy aspekt zdrowotny, pozytywnie wpływa na pracę układu nerwowego, nastawienie do życia, wzmacnia siłę, pomaga zrzucić zbędne kilogramy… innymi słowy – zapewnia same pozytywy. Dlatego, jeżeli nadal zastanawiasz się jak zacząć ćwiczyć, przestań. Po prostu wstań, załóż na nadgarstek opaskę monitorującą aktywność i zrób to. Zobaczysz, że warto!

Zapytaj o produkt
ADE BA914 Barbara Cyfrowa bambusowa waga łazienkowa z analizą składu ciała

ADE BA914 Barbara Cyfrowa bambusowa waga łazienkowa z analizą składu ciała

Produkty podobne

Nasze rekomendacje dla Ciebie

20szt FFP3 NR CARINE CRM-P300 Półmaska filtrująca maska maseczka bez zaworu

20szt FFP3 NR CARINE CRM-P300 Półmaska filtrująca maska maseczka bez zaworu

Środek Ochrony Indywidualnej - kategoria III wg Reg. 2016/245 / Miękkie wnętrze wpływające na komfort użytkowania / Mocowanie: na gumki / wygodna
Cena: 209.00 zł 130.00 zł
Do koszyka
WYPRZEDAŻ: Inteligentna waga łazienkowa z analizą składu ciała łącząca się z polską aplikacją Visiomed Bewell Connect My Scale Analiser BW-SC2W
Cena: 239.00 zł 96.66 zł
Do koszyka
JUMPER JPD-500D OLED Pulsoksymetr medyczny z jednokierunkowym wyświetlaczem
Cena: 149.00 zł 106.45 zł
Do koszyka
Zabłocka mgiełka solankowa jodowo-bromowa do inhalacji 950 ml

Zabłocka mgiełka solankowa jodowo-bromowa do inhalacji 950 ml

Stosowana do inhalacji, płukania ust i gardła działa przeciwzapalnie, przeciwgrzybicznie i antybakteryjnie.
Cena: 18.50 zł 11.17 zł
Do koszyka
X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.